Dňa 7.04.2021 bol organizovaný  v anglickom jazyku ďalší zo série on-line workshopov zameraných na problematiku marketingu a marketingových stratégií. Workshop bol organizovaný v rámci akceleračného programu startupov v Startup centre a Inkubátore UVP TECHNICOM a bol pripravený v spolupráci s digitálnou agentúrou PROMISEO a Innovlab.

Program workshopu bol špeciálne orientovaný na oboznámenie sa s jedným z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti – See-Think-Do-Care. Rámec See – Think – Do – Care kombinuje cieľové publiká, obsah, kanály a vyhodnocovanie a umožňuje tak vytvárať efektívnu marketingovú komunikáciu.

Lektorka v rámci workshopu ukázala účastníkom ako pripraviť vlastnú marketingovú stratégiu na základe uvedeného frameworku a ako vnímať marketing komplexne, s ohľadom na ciele, ktoré chceme dosiahnuť.

Lektorka: Viktoria Margitova

Viktória pracuje ako Key Account Manager v digitálnej agentúre PROMISEO. V oblasti online marketingu pôsobí už viac ako 7 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Je Google Certified Trainer a vedie desiatky kurzov, ktoré pomáhajú firmám sa zorientovať vo svete marketingu.