V rámci akceleračného programu, UVP TECHNICOM bol organizovaný  workshop, ktorý bol venovaný problematike marketingovej komunikácie pre startupy.

Účastníkom, lektor Ján Grinvalsky ukázal, ako definovať značku, ako vybudovať a ovplyvniť publikum rezonujúce s našim produktom. Taktiež sa mali možnosť dozvedieť ako získať prehľad o štruktúre a princípe marketingovej komunikácie v zrozumiteľnej podobe a v ľudskej reči. Workshop bol spestrený ukážkami slovenských a svetových reklám.

Lektor: Ján Grinvalský – reklame a marketingu sa venuje od roku 1999, od reklamnej fotografie a grafického dizajnu cez copywriting prešiel k pozíciám art directora a marketingového konzultanta. V roku 2006 založil reklamnú agentúru Adsulting. s.r.o., kde pôsobil 12 rokov. Vytvoril značku EXIsport, kampaň pre PantaRhei, pripravil web pre T-Systems Košice, menším podnikom pomáhal až po vybudovanie ich značiek do podoby “love brands”. Založil marketingovú remeselnú dielňu Morse. Aktuálne sa podieľa na budovaní publika a tvorbe marketingového obsahu pre seriál „Pumpa“. Pre austrálsku spoločnosť SPEEDFIT vytvára dizajn edukačných kníh o stravovaní a magazín pre klientov. 

Zaoberá sa aj tvorbou a budovaniu značiek technologických startupov v spolupráci s ventures capital spoločnosťou Vision Ventures (airvoluteinstylespinbotics).