V rámci akceleračného programu pre startupy z Startup centra UVP TECHNICOM sa 13.11.2020 konal webinár venovaný problematike marketingu a marketingovej komunikácií s názvom „Marketingový reštart“. 

Viac ako 80 účastníkov malo možnosť sa o oboznámiť s problematikou základov  budovania firemného marketingu.

Lektor pútavou interaktívnou formou uviedol účastníkov webinára do problematiky marketingu, princípov marketingovej komunikácie a taktiež sa venoval stratégií budovania publika, používaným nástrojom pre identifikáciu publika, ale aj metódam a technikám ovplyvňovania zákazníka – zákazníckych rozhodovaní. Časť workshopu bola venovaná stratégiám budovania značky a vytváraniu kreatívnej komunikácie s publikom – ako si vybudovať cestu k publiku a skutočným obchodným príležitostiam. Webinár bol spestrený zaujímavými, motivačnými a humornými videami.

Webinár viedol uznávaný expert v oblasti reklamy a marketingu Ján Grinvalský.

Ján Grinvalský – reklame a marketingu sa venuje od roku 1999, od reklamnej fotografie a grafického dizajnu cez copywriting prešiel k pozíciám art riaditeľa a marketingového konzultanta. V roku 2006 založil reklamnú agentúru Adsulting. s.r.o., kde pôsobil 12 rokov. Vytvoril značku EXIsport, kampaň pre PantaRhei, pripravil web pre T-Systems Košice, menším podnikom pomáhal až po vybudovanie ich značiek do podoby “love brands”. Založil marketingovú remeselnú dielňu Morse (viac o agentúre Morse.: morse.click).

Workshop  sa konal aj online, prostredníctvom videokonferenčného a kolaboračného systému Webex meeting.