Marketingový reštart

Kedy?

Kde?

Ako byť v kľude, pracovať pomaly a získať obrovský marketingový náskok?
Na túto otázku Vám v rámci workshopu zodpovie lektor Ján Grinvalský.
ČO SA DOZVIETE?
Získate prehľad o štruktúre a princípe marketingovej komunikácie v zrozumiteľnej podobe a v ľudskej reči :-).
Stratégia budovania publika
Objavíte možnosti ako vybudovať publikum rezonujúce s vašim produktom. Spoznáte nástroje, ktoré Vám umožnia Vaše publikum identifikovať a uchovávať pre strategickú marketingovú komunikáciu.
Stratégia ovplyvnenia publika
Spoznáte šesť najčastejšie používaných metód pre ovplyvnenie zákazníckeho rozhodnutia. Získajte prehľad, ktorý Vám pomôže uplatniť tieto techniky vo vašej marketingovej a obchodnej komunikácií. Dostaňte sa do hláv Vašich budúcich zákazníkov.
Stratégia budovania značky
Objavte dvanásť principiálnych postojov, ktoré môžete zaujať prostredníctvom Vašej značky. Spoznajte ako Vám komunikovanie jednej z archetypálnych ľudských potrieb pomôže pri odlíšený značky a vytváraní kreatívnej komunikácie. Účasť je obmedzená, registrácia bude po naplnení kapacity uzavretá.
Lektor – Ján Grinvalský – reklame a marketingu sa venuje od roku 1999, od reklamnej fotografie a grafického dizajnu cez copywriting prešiel k pozíciám art directora a marketingového konzultanta. V roku 2006 založil reklamnú agentúru Adsulting. s.r.o., kde pôsobil 12 rokov. Vytvoril značku EXIsport, kampaň pre PantaRhei, pripravil web pre T-Systems Košice, menším podnikom pomáhal až po vybudovanie ich značiek do podoby “love brands”. Založil marketingovú remeselnú dielňu Morse (viac o agentúre Morse.: morse.click).