Digitálny marketing a budovanie identity

Kedy?

Kde?

Marketingová stratégia nie je iba o spustení PPC reklamy a čakaní na prvé výsledky. V rámci workshopu si predstavíme jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti. Rámec See – Think – Do – Care kombinuje cieľové publiká, obsah, kanály a vyhodnocovanie a umožňuje tak vytvárať efektívnu marketingovú komunikáciu.

Lektor: Viktória Margitová

Viktória pracuje v Promiseo už viac ako 8 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Začínala tvorbou textov, dlhodobo pracovala ako Social Media Specialist, jej aktuálnou náplňou práce je najmä komunikácia s kľúčovými klientmi agentúry a príprava kampaní ako celku. Je zodpovedná za dodanie, vyhodnotenie a kvalitu kampane, ktorú Promiseo dodáva, zároveň vedie kurzy social media marketingu a copywritingu.