Marketingová stratégia nie je iba o spustení PPC reklamy a čakaní na prvé výsledky. V rámci webináru si predstavíme jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti. Rámec See – Think – Do – Care kombinuje cieľové publiká, obsah, kanály a vyhodnocovanie a umožňuje tak vytvárať efektívnu marketingovú komunikáciu. Teoreticky si ukážeme, ako pripraviť vlastnú marketingovú stratégiu na základe uvedeného frameworku a ako vnímať marketing komplexne, s ohľadom na ciele, ktoré chceme dosiahnuť.
Lektorka: Viktoria Margitova
Viktória pracuje ako Key Account Manager v digitálnej agentúre Promiseo. V oblasti online marketingu pôsobí už viac ako 7 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Začínala tvorbou textov, dlhodobo pracovala ako Social Media Specialist, jej aktuálnou náplňou práce je najmä komunikácia s kľúčovými klientmi agentúry a príprava kampaní ako celku. Je zodpovedná za dodanie, vyhodnotenie a kvalitu kampane, ktorú agentúra dodáva, zároveň ako Google Certified Trainer vedie desiatky kurzov, ktoré pomáhajú SMEs a nepodnikateľom zorientovať sa vo svete marketingu.