Personálny time manažment

Kedy?

Kde?

Efektívne riadenie času ovplyvňuje celý náš život a mali by sme sa usilovať o to, aby sme harmonizovali všetky zásadné prvky a kľúčové aktivity všedného dňa.

Častokrát sa nám môže zdať, že niektorí ľudia majú viac času ako iní. Stihnú toho v práci viac ako my a naviac majú čas na koníčky a priateľov.

Naučiť sa plánovať efektívne svoj čas by malo patriť k prvým mäkkým technikám, ktoré si človek začne osvojovať. Pretože ak dobre zvládneme  rozvrhnúť si svoj  pracovný deň a využívať skryté a často zbytočne vyplytvané časové rezervy, získame viac času na osobnostný rozvoj vrátane  získania nových znalostí.

PROGRAM:

  • Úvod do GDT Getting Things Done
  • Prečo nie je dôležité mať hodinky?
  • Individuálne vs  Firemné riadenie času
  • Súčasné riadenie času  – Najväčšie choroby v riadení času
  • Pravidlo 8020 v time manažmente
  • Scenáre na individuálne zlepšenia v time manažmente

Lektor: Ivan Sámel

Špecialista na prípravu strategických projektov. Školiteľ a konzultant manažérskych tém a Vysokoškolský učiteľ (Ekonomická Univerzita a Hochschule Fresenius). Zakladateľ a moderátor odbornej skupiny na LinkedIn From Idea to Project, ktorá sa venuje inováciám a ma viac ako 1300 členov, producent vzdelávacích online kurzov a webinarov.

https://samel.eu/o-nas-pre-vas/ivan-samel/https://www.linkedin.com/in/ivansamel/