Efektívne riadenie času ovplyvňuje celý náš život a mali by sme sa usilovať o to, aby sme harmonizovali všetky zásadné prvky a kľúčové aktivity všedného dňa.
Častokrát sa nám môže zdať, že niektorí ľudia majú viac času ako iní. Stihnú toho v práci viac ako my a naviac majú čas na koníčky a priateľov.
Naučiť sa plánovať efektívne svoj čas by malo patriť k prvým mäkkým technikám, ktoré si človek začne osvojovať. Pretože ak dobre zvládneme rozvrhnúť si svoj pracovný deň a využívať skryté a často zbytočne vyplytvané časové rezervy, získame viac času na osobnostný rozvoj vrátane získania nových znalostí.
PROGRAM:
- Úvod do GDT Getting Things Done
- Prečo nie je dôležité mať hodinky?
- Individuálne vs Firemné riadenie času
- Súčasné riadenie času – Najväčšie choroby v riadení času
- Pravidlo 8020 v time manažmente
- Scenáre na individuálne zlepšenia v time manažmente
Lektor: Ivan Sámel
Špecialista na prípravu strategických projektov. Školiteľ a konzultant manažérskych tém a Vysokoškolský učiteľ (Ekonomická Univerzita a Hochschule Fresenius). Zakladateľ a moderátor odbornej skupiny na LinkedIn From Idea to Project, ktorá sa venuje inováciám a ma viac ako 1300 členov, producent vzdelávacích online kurzov a webinarov.
https://samel.eu/o-nas-pre-vas/ivan-samel/, https://www.linkedin.com/in/ivansamel/