Sociálne siete sú o rýchlosti a trendoch. Ak značka zareaguje pohotovo a s nápadom vzniká silný marketingový odkaz.
Ako si vďaka aktuálnosti získali fanúšikov Ikea, Kaufland či Guinness?
V poslednej dobe využili značky sociálne siete na to, aby komunikovali vlastné produkty či služby prostredníctvom tém, ktoré rezonovali v spoločnosti a presiahli tak aj bežnú cieľovú skupinu. Vďaka tomu Kaufland či LIDL spracovali rôzne udalosti, o ktorých sa hovorilo a zmenili ich na silné a jednoduché marketingové posolstvá s veľkým dosahom.
Lektor: Pavol Kušnír
Kreatívny nadšenec, ideamaker s odvážnymi nápadmi, geek závislý na popkultúre a maniak do herného sveta, ktorý je v reklamnom svete napojený na nekonečný prílev cool vecí, plných obrovskej charizmy a ešte väčšej efektivity.