Typy a tvorba biznis modelu
Cenotvorba a pricing modely
Program:
- od 14.00 – registrácia, káva, malé občerstvenie (cookies)
- 14.30-14.50 Motivačná prednáška nášho startupu Store Predictor (Aleš Jandera)
- 14.50-15.00 – networking s kávou (prestávka)
- 15.00-16.30 – Biznis model a cenotvorba (aktívna tvorba vlastného biznis modelu)
- 16.30-16.45 – Prestávka (káva, občerstvenie)
- 16.45-18.00 – Biznis model a cenotvorba
Motivačná prednáška:
V rámci motivačnej prednášky startupu storePredictor, ktorý vyrástol v StartupCentre TUKE sa predstaví jeho zakladateľ Aleš Jandera.
Aleš je iniciátorom, tvorcom a zakladateľom startupu. Momentálne je študentom doktorandského štúdia na technickej univerzite v Košiciach. Porozpráva Vám, ako s tímom dokázali premeniť študentský nápad na reálny inovatívny produkt. Na tejto prednáške nebude hovoriť len o úspechoch, ale aj o výzvach, ktorým čelili, a najdôležitejších lekciách, ktoré sa naučili počas tohto vzrušujúceho podnikateľského dobrodružstva. Tieto príbehy odvahy, tvrdej práce a úspechu vás inšpirujú k tomu, aby ste presadili svoje nápady a snahy. Ak túžite po podnikaní a inovácii, nezmeškajte túto príležitosť získať cenné rady.
Získate inšpiráciu, ktorá vás posunie vpred!
Typy a tvorba biznis modelu:
Biznis model (Obchodný model) popisuje dôvody a spôsoby toho, ako firma vytvára, dodáva a zachytáva hodnotu. Východiskom je spoločný koncept obchodného modelu, ktorému každý rozumie: taký, ktorý uľahčuje popis a diskusiu, aby sme začínali od rovnakého bodu a hovorili o tej istej veci. Výzvou je, že koncept musí byť jednoduchý, relevantný a intuitívne zrozumiteľný. Ukážeme si spôsob, ako jednoducho uchopiť a zmapovať biznis model spoločnosti, z akých základných kameňov sa skladá a v rámci praktickej časti spracujeme individuálne prvotný návrh biznis modelu účastníkov. Zároveň prejdeme základné typy / druhy biznis modelov, z ktorých vyplývajú rôzne prístupy k ich realizácii.
Cenotvorba a pricing modely:
Kľúčovým faktorom každého biznis modelu je hodnota pre zákazníka a spôsob, akým túto hodnotu zákazníkom doručujeme. Výmenou za hodnotu, dostávame do nášho biznisu protihodnotu, najčastejšie formou finančných transakcií. Ako jasne a zrozumiteľne premeniť hodnotu za peniaze zákazníkov budeme definovať v časti venovanej cenotvorbe a rôznym typom pricing modelov.
Lektory:
Juraj Karlík – Senior Consultant, Row & Slide s.r.o. – Juraj má dlhoročné skúsenosti v oblasti predaja, marketingu, vedenia tímov a biznisového riadenia vlastných a externých projektov.
Michal Kuchta – Managing partner, Row & Slide s.r.o. – Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy.