Biznis model (UVP Bootcamp)

Kedy?

Kde?

Typy a tvorba biznis modelu

Cenotvorba a pricing modely

Program:
  • od 14.00 – registrácia, káva, malé občerstvenie (cookies)
  • 14.30-14.50  Motivačná prednáška  nášho startupu Store Predictor (Aleš Jandera)
  • 14.50-15.00 – networking s kávou (prestávka)
  • 15.00-16.30 –  Biznis model a cenotvorba (aktívna tvorba vlastného biznis modelu)
  • 16.30-16.45 – Prestávka (káva, občerstvenie)
  • 16.45-18.00 – Biznis model a cenotvorba

 

Motivačná prednáška:

V rámci motivačnej prednášky startupu storePredictor, ktorý vyrástol v StartupCentre TUKE sa predstaví jeho zakladateľ Aleš Jandera.

Aleš je iniciátorom, tvorcom a zakladateľom startupu. Momentálne je študentom doktorandského štúdia na technickej univerzite v Košiciach. Porozpráva Vám, ako s tímom dokázali premeniť študentský nápad na reálny inovatívny produkt. Na tejto prednáške nebude hovoriť len o úspechoch, ale aj o výzvach, ktorým čelili, a najdôležitejších lekciách, ktoré sa naučili počas tohto vzrušujúceho podnikateľského dobrodružstva. Tieto príbehy odvahy, tvrdej práce a úspechu vás inšpirujú k tomu, aby ste presadili svoje nápady a snahy. Ak túžite po podnikaní a inovácii, nezmeškajte túto príležitosť získať cenné rady.

Získate inšpiráciu, ktorá vás posunie vpred!

Typy a tvorba biznis modelu:

Biznis model (Obchodný model) popisuje dôvody a spôsoby toho, ako firma vytvára, dodáva a zachytáva hodnotu. Východiskom je spoločný koncept obchodného modelu, ktorému každý rozumie: taký, ktorý uľahčuje popis a diskusiu, aby sme začínali od rovnakého bodu a hovorili o tej istej veci. Výzvou je, že koncept musí byť jednoduchý, relevantný a intuitívne zrozumiteľný. Ukážeme si spôsob, ako jednoducho uchopiť a zmapovať biznis model spoločnosti, z akých základných kameňov sa skladá a v rámci praktickej časti spracujeme individuálne prvotný návrh biznis modelu účastníkov. Zároveň prejdeme základné typy / druhy biznis modelov, z ktorých vyplývajú rôzne prístupy k ich realizácii.

Cenotvorba a pricing modely:

Kľúčovým faktorom každého biznis modelu je hodnota pre zákazníka a spôsob, akým túto hodnotu zákazníkom doručujeme. Výmenou za hodnotu, dostávame do nášho biznisu protihodnotu, najčastejšie formou finančných transakcií. Ako jasne a zrozumiteľne premeniť hodnotu za peniaze zákazníkov budeme definovať v časti venovanej cenotvorbe a rôznym typom pricing modelov.

Lektory:

Juraj Karlík – Senior Consultant, Row & Slide s.r.o. – Juraj má dlhoročné skúsenosti v oblasti predaja, marketingu, vedenia tímov a biznisového riadenia vlastných a externých projektov.

Michal Kuchta – Managing partner, Row & Slide s.r.o. – Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy.