Ako byť v kľude, pracovať pomaly a získať obrovský marketingový náskok?
Na túto otázku Vám v rámci workshopu zodpovie lektor Ján Grinvalský.
ČO SA DOZVIETE?
Získate prehľad o štruktúre a princípe marketingovej komunikácie v zrozumiteľnej podobe a v ľudskej reči :-).
Stratégia budovania publika
Objavíte možnosti ako vybudovať publikum rezonujúce s vašim produktom. Spoznáte nástroje, ktoré Vám umožnia Vaše publikum identifikovať a uchovávať pre strategickú marketingovú komunikáciu.
Stratégia ovplyvnenia publika
Spoznáte šesť najčastejšie používaných metód pre ovplyvnenie zákazníckeho rozhodnutia. Získajte prehľad, ktorý Vám pomôže uplatniť tieto techniky vo vašej marketingovej a obchodnej komunikácií. Dostaňte sa do hláv Vašich budúcich zákazníkov.
Lektor – Ján Grinvalský – reklame a marketingu sa venuje od roku 1999, od reklamnej fotografie a grafického dizajnu cez copywriting prešiel k pozíciám art directora a marketingového konzultanta. V roku 2006 založil reklamnú agentúru Adsulting. s.r.o., kde pôsobil 12 rokov. Vytvoril značku EXIsport, kampaň pre PantaRhei, pripravil web pre T-Systems Košice, menším podnikom pomáhal až po vybudovanie ich značiek do podoby “love brands”.
Založil marketingovú remeselnú dielňu Morse (viac o agentúre Morse.: www.morse.click). Aktuálne sa podieľa na budovaní publika a tvorbe marketingového obsahu pre seriál „Pumpa“. Pre austrálsku spoločnosť SPEEDFIT vytvára dizajn edukačných kníh o stravovaní a magazín pre klientov. Táto rastúca sieť štúdií v oblasti fitness uspela aj v prestížnej súťaži investorov Shark Tank.
Od začiatku roka 2021 intenzívne pracuje na marketingovej stratégií popredné slovenského experta na cloud a kybernetickú bezpečnosť GAMO a.s. spojenej s prípravou online portálu a ich vlastného printového magazínu Platform of invention pre edukáciu manažérov na pozíciach CTO, CIO, CFO a CEO. Okrem toho sa zaoberá tvorbou a budovaniu značiek technologických startupov v spolupráci s ventures capital spoločnosťou Vision Ventures (airvolute, instyle, spinbotics a pod.). K srdcovým záležitostiam patrí aj práca na marketingu a identite menších rodinných firiem ako Marco Car, ZRNCO, Base Camp, Camp Košice, Family Gym, Ursa Minor a pod.).